Fina Dudix Bellas kise ;)

Umgicks med Bella igår och vi pratade om allt mellan himmel och jord och kelade med hennes Dudix *så jävla söt* Han ser ut som min Turbo som ja hade som fick somna in för snart 1 år sen. 25 februari förra året fick han somna in =( Saknar honom sjukt mkt min stora fina Turbo. Han va med svart vit.

Kollade på semesterbilder från Thailand som Bella varit på samt Turkiet bilder ;) Så sjukt fint där e i Thailand! Ska utomlands en vacker dag iaf ;) Har bara varit i Turkiet på klassresa i nian. Ska leta upp en bild därifrån och lägga in här ;) Ja va sjukt trådsmal innan ja blev 20 sen fick man mer former =P

Dudix ;)







Söt han e va? ;) Underbar kise e han ;) Precis som Matte ;) Fick inga kanon bilder på mig och Bella, blev suddiga =/ Men ja lägger upp en ändå ;)



Blek e man med plitor i hela ansiktet mm =P Usch! L'ngtar verklligen efter våren! Värme och man kan va ute och njuta ;) Får såna plitor i ansiktet när ja e ute i kyla så ja håller mig inne plus att d e snorkallt ju! Tack för igår Bella & Dudix ;)

Veckorna går fort! Torsdag idag så snart e d helg! Per ska på fest hos en killkompis på lördag så ja ska  ev umgås med en gammal killkompis då som ja inte träffat på riktigt länge! Får se vem ja ska umgås med för han kunde kanske ses men annars har ja lite andra ja kan va med som ja inte träffat på länge ;) Känner väldigt mkt folk vilket e kul för då har man alltid nån att umgås med ;)

Katter e som chokladpraliner, det räcker inte med en                               c",)

Kommentarer
Postat av: Bella

Va rar du är =) Ja han är min prins <3 Tack själv det va trevligt :)

Inte det bästa kortet på mig..haha

Kram

2011-02-24 @ 21:44:35
Postat av: MalinOpel

Ja du, va långt ifrån nöjd med bilden på mig heller men ville lägga ut en bild ;) Får ta bättre bilder nästa gång ;) Kram

2011-02-25 @ 09:41:16
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0