Fått timanställning =)

Fått nycklar samt kod så d blir timanställning för mig på en klock butik ;) Va och provjobbade där idag i 4 h och dem som äger butiken tyckte ja va riktigt duktig så ja ska jobba imorn med mellan 10 och 18 sen jobbar ja själv på lördag mellan 10-13 ;) WIII!!! Blev så glad att dem hörde av sig! Dem visste att ja va gravid med dessutom då ja va ärlig och sa hur d låg till ;)

E riktigt glad nu plus att det är ett jobb jag ÄLSKAR att pyssla med klockor/smycken ;) Dem har få smycken som e i samma märke som klockor dem har. E klockor dem säljer där och inte smycken ;)

Har inte skrivit papper på ngt men d tar ja upp imorn så ja kan skicka in till a kassan mm ;) ÄLSKAR att stå i butik och sälja sånt jag älskar *ler* Smycken och klockor är ngt jag verkligen älskar ;)

Innan papper e skrivet så berättar ja inte vart ja ska jobba =P Ska inte ropa Hej än men d verkar va en timanställning till lilla mig! ;)

Då ska man asa upp sig tidigt imorn och det tillhör inte vanligheten =P Brukar gå upp kl 9 men imorn får man upp 7.30 så man hinner duscha och äta frulle mm ;)

LYCKLIG                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0