Blev opererad igår =P

Gick till Vårdcentralen igår och fick "operera" ut mitt örhänge plus plupp som växt in i örat =P Ja vet ja vet d e klantigt gjort av mig men ja e så envis och vill inte ha vars ett hål i mina öron utan vars två hål. Dem 2 hålen som e överst e 5 år gamla och senaste halvåret har det ena varit irriterat så ja har fått ta ut örhänge då och då men ja va envis nu och brydde mig inte om att d va irriterat så den växte in i örat till slut! Haha! Får skylla mig själv =P Med lokalbedövning så fick dem ut den kvickt ;) Så nu får ja nöja mig med vars ett hål i öronen ett bra tag =(

Jobbade i tisdags och jag ska jobba hela dagen idag med ;) Älskar stå i butik *ler* D e mitt kall ;) Dem e riktigt nöjda med mitt arbete här med ;) Känns så kul att dem tycker jag är duktig efter bara så kort tid ;) Jag vet att jag kan och vill och passar till jobbet och det känns riktigt kul att bli uppskattad av chefen med ;)

Lämnade in min mob igår på verkstad så nu har ja en Sony Ericsson till låne mob som ja inte förstår mig på riktigt. Gillar inte det märket alls =P Men min mob e borta i kanske 2 veckor så ja får la klara mig utan kamera och bara skriva på min blogg =P Ska se om min digital kamera har fungerande batteri för annars så tar den kanon bilder ;) Men den e stor så den har ja inte med mig överallt dock =P Är 10 ggr optisk zoom Canon tror ja d e ja har ;)

Är i v 13 nu enligt våra beräkningar iaf ;) Ska bli kul att få göra ultra ljudet i v 17-18 så man kan få en mer exakt bild på hur långt gången jag är samt förlossningsdatumet ;) Ska bli spännande! Längtar tills man kan känna sparkarna och allt annat som ingår i graviditeten ;) Har alltid velat ha barn så detta är en dröm som blir uppfylld och vi e mer än lyckliga över detta *ler*

Kram på er                                   c",)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, hur är läget? :) Haft fullt upp med praktiken därför har jag inte kunnat svara.. :/

2011-02-10 @ 17:51:40
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0