30 års presenter ;)

Blir ju 30 den 11 Juni och ja har lite önskemål på presenter ;)

1, Presentkort i butiken där ja jobbar
2, Presentkort i en bra butik så man kan köpa saker till bebisen
3, SPA presentkort på ett bra spa ( vill åka på spa efter bebisen e född )

Har allt annat så detta är det enda jag önskar mig ;)

Behöver ha lite möbler i hemmet med men d ska vi ha fixat tills ja fyller år e tanken ;) Prioritering nr 1 är en stor hörnsoffa med divan iaf så man kan ha ett fungerande vardagsrum ;)

Lyckades knäppa en blek bild på mig idag =P



Fy va ja längtar till våren och värmen så man kan få lite gratis färg ;) Fått plitor i pannan, munsår och torr hårbotten nu pga alla hormonerna som spökar =P E smällar man får ta när man e på smällen ;) Hehe ;) Borde färga mina ögonbryn igen för man ser dem knappt ju =P Får ta det i veckan som kommer, e helt ledig då för dem håller stängt i butiken hela nästa vecka ;)

Ervin min chef har 2 st butiker. Den i Båstad har han haft i 10 år och denna i Höganäs har han haft i 3 år ;) Hans sambo Ejvor står i butiken i Båstad. Riktigt härliga människor är dem båda två ;)

Mys nu ner er i helgen för d e snorkallt och ha det bra                                 c",)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

va skönt ;) va äre för butik?

2011-02-19 @ 12:44:42
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

E Anderssons urmakeri och jag ÄLSKAR att jobba där ;)

2011-02-20 @ 10:12:36
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0