Saknar värmen och bad =(

Igår va jag och Melinda hos min Ukki & Mummo och hos mina föräldrar så d blev en lång heldag ;) Körde direkt efter att vi lämnat Per på jobb ;) E skönt att komma hemifrån lite och inte se samma 4 väggar ;) Fick bytt lite lampor på min bil med av 2 av mina brödrar Tobbe och Linus ;) Linus fyllde år igår med, han blev 19 ;)

Så tråkig poolen ser ut hos Ukki och Mummo nu på vintern =(



Sommartid i sin fulla blom ;)



Tyckte Melinda behövdes tvättas lite så ja lade henne i tvättkorgen häromdan =P



Blev så fint kontrast på denna bilden på Melinda igår hos mina föräldrar ;) Färgstark! ;)



Snart helg igen och per e ledig så då blir d massa mys                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0