Melindas julklappar ;)

Melinda måste ha varit översnäll för hon fick en massa klappar ;)

Av Mormor och morfar fick hon gåstolen ;)



Av Lina, Roger, Liam och Lova fick hon denna lära sig att gå vagn som hon kan sitta på och köra med ;)



Av Kajsa, Johan, mormor och morfar fick hon denna söta stolen ;) Lammet "Bä" fick hon av min kusin Helena och hennes sambo Mattias samt av deras son Benjamin ;) Dockan fick hon av Gammelmummo och GammelUkki ;)



Spegel leksaken fick hon av Morbror Tobbe ;)



Mjukis djuret fick hon av min vän Louise och av hennes 3 åriga son Tobias samt träleksaken med en kula i ;) Bollen med massa pluppar fick hon av min moster ;)



Kramhjärtat och bollen har hon fått av oss ;)



Klänningen fick hon med av sin mamma och pappa ;)



Prinsess dekorationer till väggen fick hon av Gammelmummo och Gammelukki ;)



Denna STOOORA nallebjörnen fick hon av Moster Kajsa och Johan ;)



Denna fina klänningen fick hon av Moster Kajsa, Johan och av Dino ;)



Denna bodyn fick hon med av oss ;)



Av sin Farmor Sirpa fick hon dessa kläderna ;)



Leggingsen är från Farmor Sirpa och dem mjuka sköna jeansen är från min vän Katja och hennes 3 åriga son Lucas ;)



Resten av dessa klädesplaggen fick hon av min vän Katja och hennes son Lucas ;)







Av sin Gammelfarmor fick hon 600 kr ;)

Hon fick även pengar av sin Farmor med så vi ska leta leksaker och fina saker till Melinda i dagarna på rea e tanken eller så väntar vi med att köpa ;) Får se vad vi hittar ;)

God fortsättning på er alla                     c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0