Kurragömma Calle =P

Min hankatt Calibra lekte kurragömma igår =P Sovrummet e stängt för kisarna men där blir så kallt då d drar in från den franska balkongen så vi har öppet där på kvällarna ;)

Tyckte ja såg en bula i sängen och där hittades en st Calibra mysandes ;)









Sött <3

Jag och Melinda tittade på "Alvin och gänget" igår och hon såg hela fast i 2 perioder då hon somnade och tog en powernap på nån kvart =P



En av mina brödrar Tobbe va här i ca 2 h ikväll med sin tjej Vanja och hälsade på och jag och Per gjorde hemlagad pizza ;) Yummy blev det med massa gotte på ;) Trevligt sällskap bara sådär helt apropå ;) Tack för en trevlig titt ;)

Snart Julafton ju! Va 1 år sen ja fick reda på att ja va gravid och d känns som igår! Och Melinda blir 4 månader på julafton ;) Tiden bara flyger förbi! Melinda jollrar en massa i höga toner och skrattar och håller låda som bara den numera och hon kan nästan sitta helt utan stöd ;) Hon trillar då och då men snart nog så ;) Hon e så duktig Melinda och hon hatar att ligga ner och hon ska va med överallt för annars kanske hon missar ngt =P Hihi ;)

Nu blir d soffmys sen sängen                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0