Julklappen från Älsklingen ;)

Fick ett jättefint smycke i guld av Per Älskling i julklapp ;) Jättefint! ;) Blev så glad för det ;) Tack Älsklingen ;) Hade sett detta i ett skyltfönster i somras och det hade han bannemej kommit ihåg och köpt det nu förra veckan till mig ;) Så sött! Blev så rörd och glad att han inte hade glömt det ;) Det va nästan så ja hade glömt det men när han berättade att ja pekat ut den så trillade poletten ner ;) Han e för underbar Min Per ;) Älskar dig vansinnigt mkt Min Per <3





Per fick en mobil i julklapp av mig då hans är kaputt totalt =P Blir så trött på hans mobil och han köper gärna inte nån så då passade jag på att inhandla en ;) Han gillade den skarpt så det va kul att höra ;)



Hyvää Joulua                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0