Heta stolen =P

Syrran ringde mig i förmiddags och ville ha med mig till frisören för hon skulle sitta i "Heta stolen" =) D betyder att dem har fri hand att göra va dem vill med ens hår =P Blev lite klippning sen rödbrun färg på det ;) Dock e denna bilden från när hon sitter med färgen i håret men hon ser ut som Musse Pigg =P



Melinda passade på att ta en powernap där hos frisören efter hon ätit ;)



Låg så sött i denna gamla Schäslongen och sussade i nån kvart ;)

Blev Väla en snabb sväng sen på lite ärenden sen va d hem igen till det tradiga hemmet =P Hehe =) Köpte bitringar till Melinda och dem går varm i munnen nu kan ni tro ;)





Tar sällan foto på mig själv numera för nu e d Melindas tur att stå i rampljuset men tog denna igår ;)



Skulle med vilja göra ngt fräckt med mitt hår men ja e dock en sån som varken har tid eller lust att fixa en massa eller fixa alls med håret så d blir att ja har lite längre hår i nån uppklippning som max =P Har inte intresset eller tekniken alls till det och ja hatar att ha hårvårdsprodukter i håret =O Älskar när d e mjukt, naturligt och lent mm ;) Får la se om man vågar sig på Heta stolen en dag men tvivlar starkt på det för blir ja missnöjd så vete sören va ja gör =P Vill inte ha för kort hår eller rött hår bla =P

Mu blir d soffmys med kisarna sen natti natti                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0