Färg glad bebis med färg glad omgivning ;)

Tycker denna kudden som mina föräldrar har e så himla fin i färgerna ;) Blir så fint på bild med en glad lila bebis framför ;) Vår Älskade Melinda <3





Jag och Melinda har varit hos hennes mormor och morfar hela dagen idag ;) Hon va svår att få i säng igår och d va hon nu ikväll med =P Busunge som inte ska sova trots att hon e grymt trött =P Ja väcker henne kl 9 imorn för hon ska icke sova sina 12 h tills kl 12 på dagen inte =P Nån ordning får det va annars försvinner dagen och jag vill gärna hålla lite kväll nån timme eller två innan jag ska nanna kudden ;) E sjukt trött och klockan är nästan 01.30 så ja ska nanna strax ;)

Någon som vet vad Sängbar avtagbar filterhållare är? =P Tryckfelsnisse i farten ;)



Älskar Min Per och Vår Melinda                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0