Vecka 40 =)

Och förhoppningsvis så slipper ja gå ännu fler veckor =P Idag är det bara 2 dagar till BF. Hoppas hoppas hoppas verkligen att den lilla syrken kommer ut så ja slipper bli igångsatt. Men tiden får utvisa va som sker helt enkelt men ja gör va ja kan för att försöka få igång syrken så den hittar utgången ;)







Ser så hemsk ut med alla bristningar dock men d e smällar man får ta =P Ser ut som om ja har ett Majja blad på magen med =P Det är ett stort fult ärr från min piercing ja hade i naveln för många många år sen =P

Kom nu ut till världen lilla syrken                                              c",)

Kommentarer
Postat av: Tesse

Bristningar hör till den underbara graviditeten! Dom kliar så fruktansvärt bara när magen inte töjs längre. Iiihh! Kliar satan! Haha!

Jag tror du har en pojk i magen :) tycker din mage ser ut som min gjorde!

Kom ut nu till din mor som hon längtar efter dig!!! :-)

2011-08-15 @ 22:48:53
URL: http://Lynghagen.blogspot.com
Postat av: MalinOpel

Dem har kliat lite nu med =P Ja d hör till att få såna ju ;) Ska bli kul att se hur pass mkt man ser av dem i framtiden =P Ja nu får syrken se till att komma ut ;) Blir tossig av all väntan =P Hoppas inte att dem kliar på mig sen bara gah Man hittar alltid nån lösning på alla saker som dyker upp och vi e alla olika så d ska bli kul att se hur ja reagerar =)

2011-08-16 @ 00:46:10
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0