Nu jävlar =P

Bråkar syrken med mig så bråkar ja tbx *ler* Ja kan inte sova, mår illa, har värkar mm så nu får syrken igen fanimej *hihi* Idag har ja ätit stark kyckling gryta och gått en runda på 1 timme ;) Hela turen hade ja sammandragningar och värkar ;) Kallt vatten häller ja med i mig ;) Syrken ska inte trivas i min mage mer inte =P Man bråkar inte med mig utan att få igen *hehe*

Hade som sagt värkar inatt och hel dagen har ja haft sammandragningar och lite värkar ;) Sen ja åt och varit ute och gått så har det hållt i sig med sammandragningarna och värkarna iaf så nu e syrken sur på mig =P Hela dagen har det varit till och från med värkar och sammandragningar =) Hoppas det är nära nu! Håller alla tassarna att det är på god väg och att det sker snart iaf men ja tar en dag i taget ;)

Gick en liten mini runda nere i skogen hos oss ( Jordbodalen ) och tog foto på en massa ankor som trodde ja hade mat med mig dem stackarna =/ Tur där e många som matar dem ;)



E så fint att gå därnere ;)

En underbart fin Klematis buske står vid parkeringen hemma vid oss med som ja tog ngt foto på med ;)



Och ett foto på den starka middagen från idag ;)



Ska bli kul att se när d sätter igång för mig nu då d hållt igång mestadels av dagen och natten ;) Har inte för stora förhoppningar dock utan jag tar det som det kommer och försöker göra det bästa ja kan för att få igång det ;)

Underbart skönt va det att få duscha nu precis med efter att ha varit flottig hela dagen då vi missat infon totalt om avstängt vatten =P Orkade aldrig duscha igår så man va inte alls fräsch idag inte =P URK!

Nu blir det en kopp te sen försöka sova                                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0