Mitt senaste arrangemang ;)

Gjorde ett arrangemang idag då jag med kort varsel blev juden på 3 års kalas till min kusin Rickard för hans och Angelicas son Leo ;) Dem har en liten dotter med som blir 1 år den 30 november ;) Har inte haft nån ork och tid att åka till nån affär med och handla så Leo får ha ngt en annan gång men nu fick mamma och pappa ett arrangemang iaf ;)







Min kusin Ricke med familj bor i ett fint nytt hus i Förslöv ;) Riktigt mysigt läge med bra planlösning och stor tomt samt att man inte bodde in på grannarna framför allt ;)

Det fina huset ;)



Leos och Minnas hus ;)



Stugan invändigt  ;)



Angelica och Minna i stora trädgården ;)



En liten trädgårds oas ;)



En st sprängfylld mage på mig själv =P 11 dagar kvar till BF nu bara =)



Tack för en trevlig eftermiddag/kväll Rickard, Angelica, Leo och lilla Minna                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0