Inget är som väntans tider =P

Ja här går man bara och väntar och väntar på lilla syrken som ska komma ut ;) Idag är det 4 dagar kvar till BF ;) Hoppas syrken kommer ut självmant så ja slipper bli igångsatt. Går jag få dagar över tiden så sätter dem igång mig som sagt pga min dåliga rygg så ja slipper gå över länge. Tydligen låter dem en gå över nästan 3 v här i Helsingborg fick ja höra av några som nyligen fått! Jisses! E ju som att va gravid ett helt år nästan! Plus att då e bebisarna väldigt stora ju så d e inte lätt att klämma ut dem så då får d bli kejsarsnitt ju. Stackare som går så länge om d nu stämmer =(

Det är väldigt jobbigt som det är redan nu att va gravid i slutet. Mår illa ofta och d spänner och trycker överallt och sömnen e inget vidare alls =P Svårt att komma till ro på nätterna och somna pga allt kissande stup i kvarten och av sammandragningar och förvärkar plus att syrken försöker röra sig och d gör ont då där e så trångt nu. Stackars bebis som har d så trångt =( Tur man inte har minne av det för då hade alla haft klaustrofobi ju =P

Har tokstädat idag och efter det har ja haft lite minispa då ja gjort hårinpackning, rakat benen, filat fötterna och smörjt fötterna ;) Skönt och behövligt ;) Försöker va igång så mkt ja orkar med så kanske det kommer igång fortare förhoppningsvis ;) Vädret är riktigt skit numera, höst rusk väder =( Har planerat ge mig ut på en lång promenad med en dag men d har inte blivit av än =/ Finns många knep och ja ska försöka mig på så många ja kan så ja kommer igång så vi kan få vår lilla syrk i famnen *ler*

Här en bild på mina 2 busar som ligger och myser tillsammans på min plats klart =P



Undrar om dem vet vad som komma skall =P Hoppas att det fungerar med dem och bebisen iaf :) Ska ha 2 kattfria rum iaf då kisar gillar att ligga nära och på en så riskerar ja inte att ha dem i rum med bebisen när den ska sova mm. Ska inhandla feromoner tror ja d heter så kisarna kan känna sig trygga om ja skulle märka att dem beter sig skumt. Håller iaf alla tassarna att allt ska gå bra iaf och ta en dag i taget ;)

Nej nu blir d film och mys i soffan                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0