Energi, sömn och ork har semester

Jisses så trött ja e och har ingen ork till ngt alls längre =/ Sover knappt, kan inte komma till ro och inga naturliga medel har hjälpt. Försöker sova på dagen men ja ligger bara och blundar och faller inte i sömn alls. Hungern verkar ha sprungit ifrån mig den med men ja försöker att äta så mkt ja kan, mår dock illa när d blivit för mkt och ja mår illa nog som ja gör ju =P

Bara en massa gnäll från min sida numera tycker jag =( Gnäller aldrig annars så ja blir så ledsen på mig själv för att ja e så gnällig och ja försöker hålla igen med att gnälla och ta en dag i taget. Ovanpå allt så har ja senaste månaderna blivit så himla känslig så ja gråter för allt och det är väldigt väldigt jobbigt även det.

E så hemskt för ja e trött i hela kroppen, i huvudet och ingen ork alls men kan verkligen inte komma till ro och vila eller sova. E vaken och ruttnar i soffan då ja inte orkar göra ngt alls =P Usch, dagens i lands problem =)

Jag bara undrar hur ja ska klara en förlossning när ja e så som jag är nu dock =P Behöver sova! Jag hoppas att sömnen kommer ikapp en förr eller senare iaf så man kan få sova länge ;) Har haft svårt för att somna sen bilolyckan 12 Juni 2002 men nu är d mkt värre. Har bett Per slå mig hårt i huvudet och bett vänner göra det så ja däckar men ingen ställer upp =P Dålig stil =P

Per jobbar hela dagen och d behövs handlas hem lite mat och dryck och ja orkar inte så ja får vänta tills han kommer sent ikväll med lite mat =P Ska försöka samla ork så ja kan handla men tvivlar på att ja orkar, orkar knappt plocka upp kisarna och mysa med dem ens =P Och då e d illa fanimej för ja plockar upp dem ofta ;)

Nej nu stängde klagomuren för idag                                                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0