Sol sol härliga sol ;)

Hela söndagen låg jag mestadels off och trött hemma bara och hade inte mkt ork till ngt alls och vädret va ganska fint men ja va ute en liten sväng iaf så ja har ine så dåligt samvete av att ja mest låg inne =P Blir så ibland att man e så himla trött =P

Igår va d full rulle! Först träffade jag en gammal vän, Mimi och hennes härliga dotter Emilia och hälsade på mig ett tag =) Har inte träffat dem på över 3 år! Emilia blir 8 år i december. E alltid kul att träffa gamla vänner från förr ;)

Sen hjälpte jag Thomas att flyta sin sista kise till hans nya lya =) Och när ja va på väg hem därifrån så ringde syrran och frågade om ja ville följa med till Annica Herr som gjort hennes hårförlängning så det gjorde jag ;) Jag körde Hemglass hos dem i 2 somrar så dem vet vem jag är och hon blev duktigt överraskad när jag va med *ler* Jag badade i poolen hos dem med hennes 2 minsta barn innan ja körde ut på min tur ;) Dem va första stoppet på min tur så jag badade innan ja körde vidare ;)

Tog en fin bild på ett gammalt uthus, jordkällare hemma hos dem i den sköna härliga vårsolen =) Satt ute på landet hos dem igår och njöt i den härliga solen ;)



Ska va varmt och fint hela veckan så ja får passa på att va ute och njuta när man inte jobbar ju ;) Sen på fredag kommer d lite släkt från Pers sida från Finland och stannar hos oss tills på måndag ;) Ska bli riktigt kul ;)

Ha en skön dag                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0