Roliga prylar =)

Roligaprylar.se e en favoritsida för min del =P Finns en del onödiga ting samt prkatiska roliga ting ;) Lite bilder kommer det här på sånt ja skulle vilja ha, behöva från sidan ;)

Slanket för endast 199 kr! Har kostat 495!



Sen e denna mini kundvagnen ett MÅSTE för mig som älskar miniatyrer och pyssla =)  109 kr!



Och denna mini förstärkaren som du kan koppla till mobilen för 149 kr!


Finns så mkt mer men dessa e bland mina absoluta måste ha produkter iaf ;) Har massa musik på mobilen så d hade varit kul med en sån pryl för att lyssna lite på musik ;)

Sen en sån Slanket hade varit så himla skön! Som en bärbar filt så man slipper knyta filt om sig mm så man kan ha den på sig hela tiden och ha mys =)

Vagnen e bara ett måste för mig som älskar miniatyrer och pynt och göra fina arrangemang av diverse saker ;)

Blir bara att va hemma idag som d ser ut nu  och ta d lugnt och städa och tvätta med klart och mysa satan med kisarna =)

Blås nu inte iväg idag i storm varningarana                                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0