Nu har finnarna åkt hem =/

Har haft en riktigt trevlig helg med pers släkt ;) D blev mkt festande för allas del ;) Ja drack ju dock inget och ja gillar inte att dricka ändå så d e lugnt och ja va chaufför sen ner till Hbg då Susanna, Juha och Emma ville ut en liten sväng så vi va på "Bishop Arms" en liten sväng bara sen körde vi hem igen för vi alla va trötta och 2 av dem 3 va ganska fulla =P Hihi ;) Per va för trött för att följa med ut så han och Harri stannade hemma.

Idag va alla bakis förutom Susanna och lite Per ;) Blev en del drickande för dem alla nu ju då dem har semester =) E så kul att få stor främmande men synd dem inte kunde stanna här lite till men 2 nätter e bättre än inget ;) Dem välkomnade mig till familjen med låten "Welcome to the family" med gruppen "Avenged sevenfold" =)

Faktiskt en väldigt bra grupp ;) Rock gillar jag men ja har alltid varit mer för Euro trance/Dance men Per gillar en del rock så ja har hittat mer och mer rock som e bra och "Gothard" e en av dem grupperna ja gillar skarpt som Per demonstrerat för mig ;)

The girls ;) Emma, Susanna och jag ;)



Tog inte så mkt mer bilder än dem ja lagt ut här =P Jag va mer social istället ;) Tack för en härlig helg Familjen Jäntti ;)

Fick några fina bilder på mina kisar med ;)

Verkar som om Zazzi med va bakis idag på denna bilden =P Hihi ;)



Calibra ute på balkongen =)



GLAD PÅSK ÄN EN GÅNG                                         c",)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0