Närlunda vandring ;)

Underbart väder även idag och ja va ute och gick en runda i 1 timme i området här ;) Jordbodalen heter skogsområdet med motions slinga här i området.

Passade på att ta en del fina bilder på naturen och området ;) 16 plus grader och sol visade termometern idag *ler*

















Området vi bor på ligger precis bredvid Sundspärlan ;) Fann vitsippor, tussilago samt den blåa ja har på bild och outslagna påskliljor ;) Nu dröjer d inte länge förrän d slår ut med allt grönt på träden mm när d e sånt här väder =) Helt underbart!!! ÄLSKAR vår & sommar =)

Stöter på en och annan negativ människa då och då och jag förstår inte hur folk kan va så negativa och försöka trycka ner alla som mår bra och vill väl. Har alltid varit positiv och glad samt hjälpsam så ja kan inte förstå alls hur man kan va så negativ och bara hacka och sura jämt. Vad tjänar man på det egentligen? Glädjedödare finns d gott om i världen men d e nog mest synd om dem själva skulle ja tro om man e så negativ jämt. Trist för världen blir så mkt härligare när man tänker positivt och är glad och hjälpsam och stöttar folk =)

Negativ energi rår inte på mig iaf ;) Ja har alltid varit positiv och utstrålar sån energi och glädje så jag bara viftar bort negativiteten ;) E trist med folk som inte tåler andras lycka och glädje. Jag hoppas att alla finner sin glädje en dag så dem kan må bra och glädjas åt andra och inte minst av sig själv =)

Våren e äntligen här för att stanna                                   c",)

Kommentarer
Postat av: Matte

Myckt fint skrivet om dessa hemska negativa människor. Om man bara hade din styrka att vifta bort dem, men det kanske går att lära sig. :)

2011-04-14 @ 14:33:10
Postat av: MalinOpel

Tack =) Har alltid viftat bort negativitet då jag är en sån glad och positiv människa som fått en andra chans i livet och jag tar en dag i sänder och lever mitt liv så bra som jag kan och hittar alltid lösningar på problem och hinder ;) Livet e för kort för att va butter så cheer up and live your life =)

2011-04-14 @ 15:30:54
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0