Munka =)

Vaknade halvt tidigt men va väldigt slut igår då ja e så himla förkyld! Sover så himla dåligt men d kommer igen en vacker dag =P Hjälpte en vän att flytrta lite saker först sen studsade jag till Minka till mina päron ;) Deras pool rök med upp i början på veckan så såhär såg den ut ;)



Det va väldigt varmt ute igår med så vi satt ute och njöt en del i solen ;) Vattnet visade 15 grader men jag va inte så varm så ja ville bada plus att ja vill bli av med min förkylning med. Stannade ett bra tag i Munka och Linus fixade med Pers volvo med nån broms som satt. Han ska bes sin volvo den 3 Maj så vi får väl se om den går igenom.

Sen på kvällen så va jag och mamma barnvakter i knappt 2 timmar till Liam och Lova ;)

Idag ska vi ut och kolla bilbarnstol, vagn mm                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0