Min mini trädgård =P

Usch va ja saknar hus på landet och trädgård =P En vacker dag så har vi det iaf ;) Vantrivs så i lägenhet på sommaren. E tokvarmt och man har ingen trädgård och man kan inte göra vad man vill när man vill =/ Men den dagen kommer med då man har hus ;)

Detta är min mini trädgård iaf *fniss*



Fick denna växten ( Funkia ) av Ukki & Mummo ;)

Planterade i 2 krukor igår som ja tog med till jobb som ska stå här och va vackra ;) Sen planterade jag en hemlig växt i en kruka till chefen och hans sambo som dem får av mig ;)

ÄLSKAR att pyssla med växter och speciellt nu sommartid ;) Funderar på att starta eget med blomster arrangemang och många florister ja pratat med och som sett mina verk mm tycker att jag har en riktigt bra talang så vi får se va som sker ;) Enligt undersökningar så staratr dem flesta kvinnor eget med när dem har bebis ;) Det är då många hinner fundera och pysslar hemma när dem e mamma lediga ju ;)

Höganäs marknad imorgon mellan 09-17                                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0