*~Höganäs marknad~*

Ja då va d dags för vår marknaden med i Höganäs :) Jag jobbade mellan 10 och 13 sen drog jag ut på marknaden en sväng ;) Hälsade på Farmor med som bor mitt i smeten ;) Mötte upp Sasse & Ia med på marknaden och jag gick där med dem. Vädret va underbart fint och skönt med solen framme men d krävdes ändå en tröja så man inte gick för bar sen vill ja inte bli ännu mer förkyld heller =P

Köpte bara en boll til kisarna och en söt fin silver ring med en kise ;)





Finns mest skit på marknader annars men ibland så kan man hitta fynd =) Brukar köpa strumpor där men nu hade jag så många par så det får jag ta till hösten när det är marknad i Höganäs igen ( Ryds marknad ) Blir mkt marknader under sommaren med så man får se om man går på fler sådana ;) Allt beror på hur mkt och långt man orkar gå med magen och ryggen samt om värmen e lagom ;) E d för varmt så ska jag fanimej glassa i någons pool iaf ;)

Ha en 3vlig Valborg på er allijoppan                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0