Ett MÅSTE till bebisen ;)

Dessa Sock Ons från coolstuff.se är ett måste att skaffa till bebisen iaf ;)



Skitsmart! Även denna ideén e smart som en bekant till mig säljer och gör själv ;)
Från babybug.se. En sån eller 2 ska ja med införskaffa =) Scarfs 125 kr ;) För nyfödda finns d scarfsar för 95 kr =)



Sen har ja en bekant som gör Babynest som ja med ska införskaffa från henne för då blir d mer personligt samt att jag stödjer mina vänner och även jag e en pysslare som gör blomster arrangemang på egen hand på beställning så ja ställer klart upp för dem som e i samma sitts som mig plus att ja älskar deras produkter ;)



Väntar på hennes internet sida adress så kan ja länka ut den så ni kan se va hon har att erbjuda ;)
Är så kul med bekanta som gör smarta saker själva ;) Ja hatar att sy så sånt köper jag av andra ;)

Lite babytips från lilla mig bara                                  c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0