Dop arrangemanget =)

Kan inte hålla mig längre än till senare idag eller imorn med att lägga ut dop arrangemanget här på min blogg som ja gjort till mitt kusin barn Benjamin ;)





Blev riktigt nöjd med min påhittiga fantasi ;) Klippte sönder dop inbjudan och satte fotot på Benjamin op staflit ;) Klistrade fast en liten kunga krona med på ramen ;)

Varit uppe sen kl 6 imorse då Per gick upp, han börjar kl 7. Va lika bra att gå upp då =P Skulle gått upp kl 8 men nu man uppe ;) Börjar jobba kl 10 och slutar kl 13 sen blir d dop. Dopet börjar dock kl 12 men ja kommer efteråt till församlingshemmet ;)

Have a lovely day                                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0