Blomster arrangemang i lila toner =)

Gjorde ett litet fint sött blomster arrangemang precis ;) E smått rastlös idag och vet inte va ja ska hitt på så resultatet blev detta =)





Lila är som sagt min favorit färg med och denna blev så snygg och stilren ;)

Snart kväll så man får la bli hemma och ruttna nu =P Kan inte komma på ngt vettigt att hitt på så ja får va hemma och mysa med kisarna och vänta på att min Per ska komma hem från jobbet ;) Hum... borde göra nån middag med kom jag på så ja får mat i mig plus att både jag och Per behöver ha matlåda med till jobb imorn men vad f*n ska man hitta på?! Man gör alltid samma saker i matväg så ja får brainstorma lite nu =)

Purple rain                                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0