Smycken smycken smycken ;)

Har många favorit smycken i min kollektion ;) Men på tal om smycken, det finns ngt spöke eller ngt annat andligt som tar mina dyra smycken =( Har blivit av med guldsmycken till ett värde av 20 tusen iaf =( E helt sjukt! En gång har ja sovit själv här och ja har låst dörren och satt fast nyckeln så ingen kommer in och fönstret stängt men morgonen därpå fattades där ännu ett guldsmycke =( E riktigt förtvivlande då mina smycken betyder mkt för mig, var och ett smycke har sitt värde för mig. Gör vad ja kan för att hitta nån som kan hjälpa oss.

Jonas som ja bor med har med blivit av med smycken och pengar samt han som bodde här innan har varit med om samma saker och låset är bytt. Fattar ingenting alls! Ja tror på det övernaturliga med och jag e hundra på att det är ngt spöke som jävlas eller ngt. Men d e inte kul alls för d e några favorit smycken som försvunnit *ledsen* Någon som vet hur man kan göra för att hitta smyckena? E fattig så ja kan inte hyra in nån heller =(

3 av mina favorit armband här ;)





Börjar bli riktigt kallt nu om dagarna med =( Trist men sant så e vi på väg åt d kalla hållet =( Tur man har nån som kan värma en nu i kylan ;) Anders e ett element så han alstrar en massa värme ;) Me like ;)

Idag ska ja leka med syrran och vända upp och ner på allt vi besöker *haha* E som så att allt som kan gå fel när ja och syrran e ihopa GÅR fel =P Hihi ;) Vi e extrema på att klanta till oss och förgylla dagen för oss själva samt för andra som ler med oss *ler* Hon ska färga mitt hår idag iaf sen måste ja klippa mig med i veckan ;)

Mitt nya körkort ska ja med hämta ut i dagarna men vill INTE! Usch! Kommer tappa bort det så ja får ta ett nytt foto ;) Har ja berättat att ja känner en kille som är modell som masserar med? Han brukar massera min stackars  rygg då och då och nu e han hemma från foto sessions. Riktigt snäll kille som e ganska ung, han e 19 bara men beter sig väldigt moget. Fullt normalt funtad trots det han är och d gillar vi ;) Folk med näsan i vädret e bara så fjantiga! Ska ev få massage imorn av honom, min rygg behöver verkligen massage ska ni veta! Helt stel och knutig =(

Torsdag ska ja träffa Anders nästa gång, ev onsdag ;) Vi måste ju båda två ha lite space med ju ;) I helgen ska Jonas riva min instrumentpanel för att få rätt på 2 kablar innan bes. Så vi får sova här nån natt i helgen iaf ;)

Nu ska ja dammsuga och duscha!

Adios                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0