På jakt efter fast boende

Söker febrilt efter ett boende hos nån där jag och mina 2 kisar kan bo. Har tyvärr inte råd att bo själv så ja får hyra in mig hos nån billigt. Har några som erbjudit sig att ja kan bo där gratis men d e en bit ifrån jobb och d har ja inte råd att pendla till =(

Gör allt ja kan för att hitta nån ja kan bo hos och att hitta ett heltidsjobb framför allt. Måste försöka få rätt på mitt så kallade liv. D enda ja har kärt nu i min närvaro hela tiden e mina älskade kisar och min älskade Vectra. Helst skulle ja behöva bo gratis så ja kan leva med på dålig deltidslön om ja inte hittar heltidsjobb.

Idag har ja fixat med lite smått och gott på min Vectra. Har bes på den på måndag ;) Den bör gå igenom iaf ;) Har även städat och tvättat den med hjälp av Linus ( min näst yngsta lillebror ) och Lars, en kompis till Linus. Går fortare med litta hjälp och dem fick lön för mödan ;)

Har varit helt ledig idag och d behövde jag för att fixa lite smått och gott ;) Är i Munka nu hos mina päron så ja får se va som sker ikväll helt enkelt ;) Ja börjar jobba kl 11 imorn och slutar kl 14 sen jobbar ja söndag 10.45 tilll ca 17.30. Är ledig måndag och tisdag ;) Jobbar hela nästa helg med samma tider som denna helgen =P Bra pengar iaf ;)

Fick 2 fina bilder igår på mina kisar ;) Eller va d idag? =P Haha! E som ett Kinder ägg! Blond invändigt men mörk på utsidan *ler*





Nu ska ja va social med min familj här iaf ;)

Ha en skön helg på er i höstvärmen                 c",)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Är det ej dags att sälja bilen om det lyser frånvaro i plånboken?! Hade jag haft större lgh så självklart hade du fått bo här, men jag undrar om mina hundar hade godkänt dina katter hihihi.



Ha en skön fredags kväll.



Kram

2010-09-03 @ 19:01:10
Postat av: Malin

Hjälper inte att sälja bilen, har lånet kvar iallafall. Får bättre ekonomi nästa månad men sen håller den sig ganska nere igen. Men ja har lite trådar att dra i så ja får se vart ja hamnar. Lund, Småland eller hemmavid. Mina kisar hatar verkligen hundar så d hade inte gått =P

Vem e du då? =P

Kram

2010-09-03 @ 23:19:01
Postat av: Jocke

Men Malin, vi har dels pratat på Max och även på parkeringen vid vårldscentralen, då du hade klådda på låret, ja det låret skulle jag vilja se hihi

2010-09-05 @ 11:02:26
Postat av: Malin

AHA!!!! Nu vet ja vem du e ;) Hehe ;)

2010-09-06 @ 08:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0