*LYCKLIG*

Har träffat världens härligaste kille Anders ;) Har träffat honom nu 5 kvällar i rad och ikväll ska vi på dubbeldejt *ler* Han e så underbar och fin ;) Han är 2 år äldre än mig och fyller år 7 december. Han har en kise som heter Svante som ja slänger upp en bild på här  under ;) Vill aldrig lämna honom om kvällarna när ja lör hem! Så himla mysig och härlig e han! Puss på dig Anders ;) Jag får väl lägga upp en bild på mig och honom här nu då många frågat ;)





Svante är 9 år gammal ;) Mina 2 kisar har hittat sin plats hos mig nu ;) Min säng kom igår så innan dess har ja inte haft nån sovplats direkt men nu har ja min egen säng och båda kisarna har nannat hos mig inatt som dem brukar göra ;)



Så mysigt att nanna med mina 2 bebisar ;) Men inatt ska ja nanna hos Anders *ler* Ska ha massa mys ikväll då vi ska på debbeldejt bla sen massa mys hos Anders sen ;) Han e så underbar att krama om och bara vara nära *ler* Är glad att vi träffat varandra ;)

Kisarna och hunden här går bra ihopa ;)



Så gulliga va? ;)

Nej nu e d fredag och ja jobbar sista dagen idag på Juvelen =( Men men, livet går vidare men älskar detta jobbet och mina kollegor. Är en erfarenhet rikare och har 2 nya härliga vänner på köpet ;) Life goes on ;)

Ska packa nu och fixa hemma då ja ska sova hos Anders inatt                             c",)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Lycka till!! Håller tummarna för dig :)

2010-09-17 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0