Lugn och skön helg utan stress och flängande!

Helgen har varit lugn och städad utan en massa stress och flängande till allt och alla ;) Har bara varit hemma hela helgen och kopplat av och njutit med mina kisar och njutit med Anders igår kväll med klart ;) Han körde hem inatt då han skulle upp tidigt och städa, tvätta sin bil då han sålt den och den nya ägaren ska hämta den imorn ;) Jag ska köra och bes hans bil imorn vid 13 tiden ;) Så ikväll kör ja till Anders och nannar där tills imorn *ler* Ska göra god middag ikväll med kycklingfile *mums*

Har gått ner 14 kg på 2 månader med förresten ;) E riktigt nöjd ;) Men ja ska ner ett par kg till e tanken ;) Vill väga 76 och nu väger jag 82 kg. Fy fan att ja vägt 96 kg innan! Usch! Men allt går bara man vill och nu e jag nästan nöjd med min kropp helt ;) Får på mig en del kläder som ja inte kunnat ha på länge och går ja ner dem sista kilona så kan ja få på mig min älsklings jeans ;) E ett par dyra italienska jeans som kostar 1800 kr ;) ÄLSKAR dem och dem sitter grymt snyggt på *ler*

Katterna och hunden här går riktigt bra överens med ;) Känns skönt att dem har en bra harmoni ;)



Fick en fin bild häromdan med på mig och min Zazzi gumman när vi hade mys ;)



Hon e så sjukt mammig min Zazzi ;) Calibra e inte lika mammig som hans mamma Zazzi =P Men han kan va ganska mammig till och från ;) Ni betyder allt för Matte mina älskade kisar *ler* Puss på er ;)

Nej nu ska ja ta mig i kragen och städa sen duscha så man e klar för avfärd till Anders ;)

Tjöss                                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0