Fredagsmys ;)

Hade massa mys ho0s Lollo igårkväll ;) Jag och Anders och hon och Robin ;)
Tog bilder på mig och min Lollo och fick en på Robin men Anders fick ja inget foto på =P
Va upptagen med mys *ler*





Tog en annan bild på Anders häromdan dock ;) Men d lär bli många fler bilder på honom här framöver *ler*



Har nannat hos Anders inatt och ska nannja här inatt igen ;) Har massor med mys och bara kramas och pussas och han e så himla underbar!!!!! E så glad och lycklig i hans famn ;)

Tokblåser nu idag, d har d gjort nu i ett antal dagar! Och regnat så d e en typisk höst =P Usch, hatar hatar hatar kyla! Höst och vinter e d värsta jag vet! E född i fel land som sagt, vill ha värme året runt!

Jobbade sista dagen på mitt jobb igår på Juvelen =/ Men livet går vidare. Tack Isabelle & Karin för all tid där och tack Gunilla för allt ;) Älskade detta jobbet och mådde riktigt bra ihop med er alla tjejer och DET händer sällan ;) 15 månader jobbade jag på Juvelen och det har gett mig mkt! Massor med erfarenhet och vänner mm ;) TACK än en gång ;)


Nu blir d mys med film                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0