Wunderbart väder idag ;)

Gick långrunda med syrran och hennes sambo samt med Dino idag ;) Hade ett underbart väder idag med upp till 17 grader varmt! ;) Helt underbart och klarblå himmel utan moln med skön sol ;) Fy va ja längtar till sommaren!!! D va riktigt underbart att va ute och gå ;) Får börja ut och gå igen så ja kommer ner dem sista kilona till min ideal vikt ;)





Fina bilder som ja tog idag runt 12 tiden hos syrran & Johan ;) Tog några få bilder ute på turen med när vi va ute och gick ;) På söta ankor ;)





Sov hos syrran inatt ;) Har bara kopplat av annars hos syrran och kelat med Dino men nu inatt körde jag hem vid 00.30 tiden och fick fanimej skrapa rutorna på bilen!!! WHAT!? 0 gradig temperatur med =( Suck =( Vill inte ha kyla alls =( Saknar mina kisar så ja ville hem och nanna med dem ;)

JAG VET, JAG FÅR ÅKA TILL MALTA *ler*

Något e mysko med huset eller ngt här hemma, fattas ännu mera smycken nu och en dyr present som ja har haft liggandes typ gömd, undanlagd =( Blir så trött på detta nu alltså.... Suck... Fattar ingenting och ja har inte pengar alls till ngt sen händer detta här hela tiden =( Skulle sälja några av dem smyckena som försvunnit då ja vet att ja får bra med pengar för vissa men nej, dem e försvunna helt och hållet... =( Vet ärligt talat inte vad ja ska ta mig till alltså... Måste ha tbx mina smycken eller pengar för dem.... *ledsen som fan*

Ska hoppa i loppelådan nu så natt natt                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0