Weekend

Äntligen helg igen så man kan leka med sina vänner ;) Har inget alls planerat i helgen utan ja tar en dag i taget så får ja se va som komma skall ;) Har blivit mkt kisemys idag då ja bara varit hemma idag och kopplat av ;)





Sista bilden e en typisk syn när ja sitter vid datorn så har ja en katt på varje sida som inte lämnar min sida utan dem bara ligger där och njuter medans ja klappar dem då och då ;) Nu ligger ja i sängen och dem e här nu med och ligger helt utspridda och njuter ;) Dem e ALLTID där jag befinner mig *ler* Så sjukt underbara så d e inte klokt! Skriver ofta att dem e mitt allt men ja kan inte få nog av att skriva det ;) Puss Zazzi & Calibra ;)

Har inte hänt så mkt annat annars här i mitt så kallade liv =P Kommer snart hit en vän så vi ska se film och d blir nog lite myskramar med då vi enbart e vänner ;) Sen har vi vars en kise som vi kan kela med åsså ;)

Tjillevippen                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0