Västervik by night ;)

Har inte gjort så mkt seightseeing utan ja har bara kopplat av när Martina har jobbat typ och ja glömde gå ut med stackars Bamse tom =( Så klantig ja kan bli! Vi har mest suttit och pratat och flippat en del ;) E sällan ja hittar så bra tjejkompisar som henne, har väldigt få tjejkompisar då tjejer e som dem är. Ja går mkt bättre ihop med kill kompisar ;) Va ute och körde lite innan idag och kollade lite i Västervik men ja lyckades bara ta dessa 3 bilderna =P







Kass bildkvalite men blev bara snabba foton =P Fick en fin bild på hennes Papillon Bamse med idag ;)



Satt på nätet häromdan och tittade runt en massa på olika ting och ja hittade denna som e såååå sjukt söt! Vill ha syndrom EH, JAAA! ;)



99 kr på roligaprylar.se ;) Älskar miniatyrer av saker eller förstorade saker ;) E pynt galning med, har massa pynt och pyssel mm =P Så mitt framtida hem kan ja inreda riktigt fint och stiligt med finess ;) Önskar mig ett eget boende, e så skönt att bo själv! Men tyvärr så tillåter inte min ekonomi det alls =( Men ja gör allt ja kan och lite till för att hitta jobb iaf ;) Så förr eller senare så hittar, får ja ngt jobb iaf ;)

Nästa gång ja e häruppe så ska ja va bättre med att ta foto iaf ;) Men här kommer bild på Martina med sin Rickard ;) Dem e förlovade och ska gifta sig nästa år ;)





Detta e dem enda korten ja tagit på min färd typ =P Har blivit sjukt dålig på att ta bilder! Ska skärpa mig nu iaf ;) Ska köra hem imorn vid 12 tiden ca. Ska bli så skönt att få komma hem till mina älskade saknade kisar *ler brett* Har saknat dem sjukt mkt och dem har säkert saknat mig lika mkt =( Ska bara mysa sönder dem totalt hela kvällen imorn tänkte jag till nån bra film ;)

Nighty night                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0