PS

Då har denna helgen gått över fort =P E typ helg varje dag för mig  ändå typ =P Jag har bara tagit d lugnt som vanligt denna helgen med ;) Ja va hemma fredag och lördag sen lördag stack ja till Delary till min vän Christian med mina kisar till honom och hans 3 kisar Hairry, Misen och Tiger in the woods *ler* Så sjukt söt e lilla 13 veckors Tiger ;) Fick en del bilder på honom när han hade mys med mig ;)





Så sjukt söt ;) D e den enda kisen som e kvar från kullen och han behåller nog honom själv nu ;)

Igår hälsade vi på en vän till Christian som heter Johan. Han har en dotter på 2½ år som heter Ewolyn ;) Riktigt fint namn ;) Klippte några bilder på honom och hans dotter samt en kompis till som va hos honom och på Christian ;)











Kisen på bilden e från Christians kull som han hade nu ;) Vi döpte henne till Greta men än så länge så har hon inte fått ngt nytt namn =P Johan håller på att renovera hemma så dem hade fullt upp där med att tapetsera mm ;) Han e ensamstående med sin dotter som han har gemensam vårdnad med sitt x.

Där e märkbart kallare däruppe jämfört med här nere iaf =P dammen här hos Christian va ganska frusen!



Körde hem sen igårkväll och va hemma vid 22 tiden ca. Loggade in på msn och pratade med Pelle i 5 timmar och vi hade cammen igång hela natten och vi stängde av den för en halvtimme sen ca så den va igång i 14 h ;) Han va så söt när han sov ;) Pelle e en härlig kille ja aldrig träffat utan vi har bara messat varandra och pratat i tele och via msn med cam i 4 månader minst till och från ;) Nu har vi pratat mkt i iaf 2 3 veckor och han verkar va en härlig kille i min smak ;)

Han kommer hem till Sverige igen i december så då ska vi äntligen få träffas *ler brett* Av det ja lärt känna honom så e han sjukt underbar på alla sätt och vis och han e riktigt söt och fin kille ;)Har alltid ratat internet kärlek men kan förstå folk som blivit kära på internet ;) Gillar Pelle riktigt mkt och jag ser fram emot att få träffa honom ;) *längtar*

Vi pratar via msn varje dag nästan och vi kör cam då och då så vi kan se varandra och prata med varandra ;) Längtar efter varje dag då ja får prata med honom och se hans underbart härliga leende och höra hans sköna dialekt och röst ;) Supergullig e han ;) Träffades på en datingsida som heter firstdate.com ;)

Somnade vid 04.30 inatt ca och vaknade kl 10.30 så d blev inte mkt sömn framför camen inte =P Pelle sov desto mer när vi vaknat ;) Kisarna ligger i sängen än med mig här dem latisarna ;) Hihi ;) Dem ligger här så länge ja ligger här men går ja sen upp så kommer dem med ner och går upp ;) Dem e alltid där jag är i princip ;) Just nu ligger Zazzi på min arm så ja knappt kan skriva =P

Blir inte många knop idag utan ja ska bara ta d lungan och bara va och drömma mig bort med Pelle *ler* Ska tvätta och städa och allmänt pyssla lite hemma bara tänkte jag ;) Klockan e dock 14.00 nu så ja får sparka upp mig ur sängen =P



Moi moi                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0