Nässjö och Västervik ;)

Hamnade i Nässjö igår hos Kalle och va där ett bra tag sen körde jag till Martina i Västervik ;) Vi umgicks alltid för ett antal år sen så d va kul att träffa henne igen ;) Sista va 1½ år sen vi sågs och innan dess så va d iaf 2 år sen! Åt god middag med kyckling gryta med ris hos Kalle ;) Grymt gott va det iaf! ;)  Han har varit med i Sveriges Man för 2 år sen ;) Lite fräckt ;)

Så jag är 40 mil hemifrån nu =P Mina kisar e helt själv men dem klarar sig så d e inga problem iaf ;) Tur dem har varandra ;) Saknar mina kisar men ja ska nog hem imorn skulle ja tro ;) E skönt att komma en bit hemifrån så man slipper se fyra väggar jämt =( Kalle va snäll och betalade resan ;)

Så d har inte hänt så mkt mer nu mer än att ja umgåtts med Kalle och nu umgås ja med Martina ;)

Kalle hade denna skylten hemma ;)



Nu ska ja va lite mer social med Martina så vi hörs                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0