Myshelg ;)

När Anders kom hem igår så fick ja nyckeln av honom samt hans jobbe nr så nu klarar ja mig iaf ;) Men ja hade att göra hos honom igår ändå med att städa och fixa ;) Hade massa mys med Svante med ju ;) Ja körde hem sen på kvällen från Anders. Måste va hemma och mysa med mina bebisar med ju ;) Dem saknar sin mamma jue =/

Ska packa ihop lite saker nu för ja ska sova hos Anders i helgen ;) Men ja kommer nog hem imorn under dagen för vi ska mecka kablar i min bil om Jonte inte ska jobba dvs =P Men annars har vi söndagen ;) Måste bes den innan den 6 oktober annars e där körförbud =( Fitt kabel som gömt sig! Är den kabeln man kopplar in datorn med som hoppat ur sitt läge och ligger långt ner på golvet under instrumentpanelen *suck* Gick inte igenom pga det! GAH!!! Anders ska få ihop sin pelletsbehållare i helgen med så han har att göra han med ;)

Ska iväg om ett tag och handla god middag som ja ska tillaga till oss ikväll sen blir d massa mys ;) Älskar att hålla om honom och bara känna mig nära honom och le och må bra fullt ut ;) Han får mig att må bra nästan fullt ut ;) Fattas bara jobb och eget boende sen har ja allt jag vill ha ;) Ja e duktig på att söka jobb iaf då ja VILL jobba ;)

Har inte försvunnit mer smycken för mig nu men bara dem 3 sakerna som e borta har kostat mig över 20 000 kr så d e mkt pengar som e borta samt värdet på dem framför allt! Dem har sitt eget värde som ja inte kan köpa igen =( Får ja inte rätt på det så får ja gå via hemförsäkringen =/

Hittade ett snyggt armband i silver på blocket med massa katter på ;) VILL HA ;)



Ska fixa d sista nu sen ge mig iväg!

Ha en angenäm helg mina läsare                                   c",)


Kommentarer
Postat av: fredde

va fin din sida har blivit :). Hoppas allt känns bra och att det snart löser sig med jobb till dig.

Ha en jättebra helg!!!!!!

Kram

2010-10-01 @ 18:35:28
Postat av: Malin

Tack så mkt ;) Ja jobb kommer förr eller senare och jag ger inte upp ;)

2010-10-02 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0