Intervju ledde till provjobb idag ;)

Va på intervju igår på ett ställe i Malmö som e ett call center där man ringer runt med erbjudanden till folk. Inget drömjobb men har aldrig provat på ett sånt här jobb alls så d ska bli kul att se va d blir av detta ;) Dem ringde mig senare på kvällen och ville ja skulle provjobba idag så d gick tok fort ;)

Är ett litet call center där dem sitter ca 15 st i samma rum och ringer runt så d blir nog ett glatt gäng ;) E massa pågar sen några tjejer med. Företaget köper in tjänster åt kunder som dem ringer runt kunder åt. D ja ska erbjuda kunder det är Grace Wellness produkt gratis som prova på sen kostar d klart. Ska bli kul att se hur många som nappar på det procentuellt och om d e lätt eller svårt att ge bort "sälja".

Tog en fin torg bild precis bredvid jobet ;)



Körde förbi en mängd byar, hålar med sjukt udda namn igår alltså! Haha ;) Tittene, Vomb & Bussjö =P Körde förbi en del till udda namn men la inte alla på minnet! va för många! Hihi ;)

D va sjukt skönt väder i Malmö igår ;) Ska åka tåg till Malmö idag, kostar skjortan om ja skulle pendlat med bil dit! Minst 6000 kr i månaden i bensinkostnad bla skulle d kostat och ett tåg kort går på 1100 kr i månaden! Sjuk jävla skillnad! Jobbet ligger ett stenkasst från stationen med så d e kanon med kollektivt i d här fallet ju ;) Inte åkt tåg på tok länge så d ska bli kul ;) Tar dock 1 h och 25 min ca och ja har ett byte i HBG men d e fan billigare än att köra bil iaf!

Har lyckats få lite fina kisebilder i dagarna med ;) En st Zazzi ( som e sjukt mammig ) som ligger på mig samt en överkelig Calibra ;)

Zazzi e INTE flyttbar på denna bilden som ni ser =P



Calibra e överkelig som vanligt på denna bilden ;)



En st Zazzi placerade sig på mina bröst och vägrade flytta på sig! Haha!



Såååå sjukt underbara e mina kisar! ;)

På tal om kisar så hälsade ja på en killkompis igår Weine som har 2 st Maine Coon kisar som e sååååå sjukt fina! Vill ha vill ha vill ha *ler* Fick nån bild på både Coodi och Maggie ;)





Så sjukt fina och stora precis som mina bebisar men Coodi, hanen kommer liksom att bli mkt större *ler* Glömde ta kort på min kompis ju =P Hum, får ta en bild en dag på honom ;) Hehe ;)

Mina kisar ligger alltid i sängen så länge som ja ligger kvar och njuter och här har ja 2 latisbilder med mina kisar ;)





Nu måste ja duscha mm innan ja ska ta tåget till jobbet  =P

Tuff tuff                             c",)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Hej.

Va kul, hoppas det gick bra idag och att det blir en fortsättning. Jobbar själv bara ett stenkast från centralen men åt andra hållet, V hamnen. Känner du för en fika en kväll så hör av dig, nu när du är i malmö trakterna.

Kram

2010-10-20 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0