Home again ;)

Äntligen hemma igen ;) Borta bra men hemma bäst ;) Saknar mina kisar sjukt mkt och dem har saknat mig massor med för ja har blivit bombad idag med kel efter kel efter kel *ler* Mina älskade duktiga kisar ;) Jag kom hem 17 tiden sen har ja bara varit hemma och njutit med kisarna ;) Jonas som ja bor hos jobbar I Göteborg tom tisdag så ja e själv hemma nu med. Han e dum för han tog Helge med sig jue =P Fnys! Men ja har mina 2 bebisar att mysa med som tur e ;) Dem va dock inte sugna alls på att bli fotograferade idag i famnen =P



Gick mkt bättre att ta bild när dem låg bredvid mig ;)



Fick nys om en sida på nätet av en killkompis där man kunde handla fina kläder ;) Bla Ed Hardy mfl ;) Hittade 3 favoriter på d lilla ja orkade titta på idag =P







www.stayhard.se heter sidan ;) Sen visade hans kompis en annan sida ;) www.modekungen.se ;)
Skulle behövt lite nya kläder känner jag men får se när d rullar in kulor så ja kan ha råd att handla lite fina kläder till mig ;) Har nog inte råd förrän ja får jobb =( Men ja gör allt och lite till för att hitta jobb iaf ;)

Snart helg igen fanimej =P  E Höganäs marknad och dit ska vi minsjäl ;) E ju kult ;) Annars ska ja bara va med lite vänner resten av veckan och bara va ;) Fyllde i min tatuering på magen för 2 veckor sen med förresten om ja inte skrivit d dvs =P Den fina katt tassen ;)

Nu skriker kudden och kisarna efter mig så nu ska vi sussa                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0