Chill

Blev massa chilling igår med kisarna och med en killkompis som va här och hade mys med kisarna han med ;) Tittade på John Tucker Must Die ;) Den filmen e sjukt bra ;) E så skönt att bara koppla av och bara va ;) Jag låg i sängen hela dagen igår med kisarna och hade mys ;) Dem ligger med mig i sängen och dem flyttar sig inte förräm ja kliver upp för då följer dem med mig ner och där e dem bredvid mig även där hela tiden ;) Dem e alltid där ja e, dem lämnar aldrig min sida *ler*

Såhär ligger dem just nu iaf ;)





D snöar en bit upp i Sverige så ja får köra försiktigt uppåt. Som tur e så har vi ingen snö alls här nere än ;) hatar kyla och snö och hösten =( Usch =( Men men, e sånt man får ta! Sitter bara inne vinterhalvåret och går bara ut om ja måste! Bättre va inne och mysa kisarna och njuta ;)

Chimichanga                              c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0