Äcklig kall höst =(

Usch va ja hatar höst, vinter och kyla =( Vill bara gå i ide och vakna i Maj igen ;) Har bara legat på soffan hela helgen och inte gjort för mkt =P E skönt att bara va med då ja alltid e överallt och ingenstans =P

I fredags gjorde jag kycklingfile med cantadou, paprika, grädde och vitlök med ris till och d blev riktigt gott ;) Blev en portion över som ja tänkte ta hem men d glömde jag såklart =P Sen igår så gjorde vi tacos ;)

D blåser grymt mkt nu hela tiden och e smått rått så jag håller mig inne så mkt ja bara kan. Går bara ut om ja MÅSTE iväg nånstans. Kan låta tråkigt men sån e jag. Är en vår och sommar tjej rakt igenom ;)

Om en stund kommer en killkompis och ska hjälpa mig med min bil så den kan bli godkänd på besiktningen. Jävla trams att data kabeln måste kopplas in och att lambda sond kabeln måste va hel för att inte gå igenom! Värdena e ju hur bra som helst! E bara kabeln som e skadad ju! GAH!!!

Hittade mina katters lyxsäng på internet häromdan med ;)



När jag har råd en dag så ska mina kisar få ngt sånt här *ler*

Anders katt Svante e en vanlig bondkatt men han e så sjukt lugn och kelig ;) Han ligger mest och latar sig i soffan eller i trappan och går bara ut en snabb sväng ;) Han ligger så sött med sina framtassar när han vilar ;)



Men nu ska ja va hemma med mina 2 kisar och tokmysa med dem ;) Blir film och mys med kisarna sen ikväll ;) Dem e så härliga för dem e ALLTID där ja e  och följer mina fotspår hela tiden ;) Där ja e där e dem ;) Märks att dem älskar mig ;) Och jag älskar dem oerhört mkt ;) Ni ger mig kärlek och värme ;)

Merhaba habibi                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0