What is love

Love..... does it relly hurt more than it does good? what "is" the meaning of love? in my meaning, love does nothing but good... it's the people around you and your love that creates the bad about love...... it's true that youre never alone... about anything..... you never get to have anything by your self...... the love i give to my biggest love is irreplaceable..... it's THE love i give ONLY that person... just to make her feel special.... even though there is people that makes you feel like a bad person or you feel that your making a bad choice or making you feel that you are one big freakin mistake...... you always love that one true girl...... i just gotta say, you never made me feel bad or made me feel sick about anything, i was making me feel bad because i thought and believed things..... you knew things, and so did i.... but my mind played tricks on me...... i cant help it... but you shouldnt feel bad about it...... i just want you to have that tingeling feeling in your stomach every time we see eachother...... i just dont want you to leave me ever! my love.... right now, and like ive felt before, you are the one for me, ive never felt like this before.... never been as happy as i am with you, i can do anything with you...... just want you to understand how much i love you.......



Kärleken e tuff, svår och det finns alltid en massa hinder men det är då man hittar lösningarna om man har valt rätt partner i sitt liv. Kärleken övervinner ALLT om man är rätt för varandra.

Denna gången hoppas verkligen både jag och Per att vi e rätt för varandra ;) Känner ett stort lyckorus skölja igenom min kropp så fort ja ser honom eller är honom nära ;) Han får mig att känna som den lyckligaste kvinnan i världen, älskad & trygg. Jag har vissa krav på hur en kille ska va som ja vill ha i mitt liv och Per  uppfyller dem alla *ler* Allt känns så underbart och helt rätt! Det gör d alltid i början självklart men som vi båda har sagt och känner så känns detta helt rätt då vi satsat ordentligt på varandra så fort ;)

Är så himla kär i min Per ;) Hela min kropp fylls av lycka så fort ja tänker på honom, ser honom eller pratar om honom ;) Ni vet man får det där fåniga leendet på sina läppar när man hör hans namn och när man pratar om honom ;)

Ska ta lite fler fina foton på oss två i veckan så ja kan visa er lite mer av honom ;) Jag är fullkomligt lycklig då han älskar mina kisar med ;) Allt e på topp just nu ;) Fattas bara en sak i mitt liv nu och det är ett fast heltidsjobb men d hittar jag tids nog ;)

Ska träna idag med syrran ;) Vi ska träna 2-3 ggr per vecka har vi sagt ;) Älskar alla mina syskon och min familj och speciellt min syster Kajsa då vi har så nära och bra kontakt med varandra så detta är riktigt kul att vi gör ihopa då vi båda behöver träna och hålla oss i form och att vi peppar varandra och trivs fullkomligt bra ihopa och vi har ALLTID kul tillsammans plus att allt som kan gå fel när vi umgås går oftast fel *haha*


Ha en skön måndag allihopan                                c",)

Kommentarer
Postat av: guevacci

Tävla om titeln "veckans blogg" hos mig! :) drar vinnaren imorgon så du har hela kvällen på dig och imorgon ;)

2010-11-15 @ 20:24:56
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0