Vilken härlig känsla ja har när ja e med Per ;)

Hela jag skakar av lycka och jag mår så himla bra ;) Han e så himla härlig på alla sätt och vis ;) Ja har tagit hit katterna med nu så nu e jag bara hos Per ;) Han e så kramvänlig och go och helt underbar ;) Tack Per för att vi träffat varandra *ler* Har aldrig känt såhär för en kille ja precis träffat och d känns så underbart!!! Nästa helg e d kalkon middag hos mina föräldrar och han ska med dit ;) Ska bli riktigt kul ;) Längtar tills d e helg så vi kan umgås en massa ;) Han jobbar mellan 11.15 till 20.15 så d blir inte så mkt vi träffas =P Hoppas bara ja hittar jobb snart så e allt perfekt i mitt liv igen ;)



Underbart fin utsikt från Pers lgh ;) Hans lgh e nästan 90 kvm och e riktigt fin ;)

Igår tränade jag för första gången i mitt liv med syrran! Tro d eller ej men d e SANT!!! Form & Figur heter stället vi ska träna på och d e enbart till för kvinnor ;) Slippa macho stuket och man kan träna utan att bry sig om hur man ser ut mm ;) 2 ggr i veckan a 28 min per gång räcker för att man ska hålla kroppen i trim och gå ner i vikt ;) Det är gratis just nu fram till 7 dec sen kostar det. Ska kolla upp va d kostar för d hade varit skönt att komma igång för d va ganska kul ändå ;) Hoppas bara ja har råd till det med min kassa a kassa =/ Ska träna igen på torsdag innan vi ska ha föreläsning om kost mm ;)

Nej nu ska jag göra mig i ordning och köra till Åstorp och hämta hit min Roboclean samt lite andra saker till Per ;) Kommer va här ändå så e lika bra att ta hit d ja behöver och använder sen fungerar inte hans dammsugare =P Ja tog hit min micro igår bla samt lite lampor mm ;) Hans lgh e ganska tom så ja hjälper till att bidra med det ja kan bidra med ;)

Saknar Min Per                                     c",)

Kommentarer
Postat av: fredde

Lycka till, hoppas bara jobbet kommer också.

Kram

2010-11-11 @ 07:31:15
Postat av: MalinOpel

Tack Fredde ;) Ja hoppas med att han e rätt man och att ja snart hittar ett jobb men ja e envis och ja ger aldrig upp ;) Kramar på dig i kylan

2010-11-11 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0