Träd med klös i ;)

Mitt nästa stora köp så fort jag har råd ( god knows when ) ska bli ett stort klösträd till mina 2 älskade dunbollar ;) Dem ÄLSKAR klösträd och dem kan aktivera sig en massa på ett sånt träd med ;) Finns i olika prisklasser från 800 och långt uppåt i prisklasserna. Sjukt dyra e vissa träd. Ja menar bara en sån vanlig liten kostar fan 300! Sjukt dyrt egentligen sen vissa stora man har sett kan ligga på 6000 kr tom! Min bästa kill kompis e snickare så ja ska kolla med honom med priser mm. Han har gjort en sån pelare förr till sin katt som han hade ;)













Dessa e ngt i stil med ett sånt stort träd som jag vill ha ;) Nu lackar d snart mot jul ;) Första advent va igår. Jag och Per har bara tagit d lugnt hela helgen *mys* Har kommit en massa snö här nere med hos oss *blä* Visst det är bättre än regn men ja e ingen fan alls av vinter, kyla och snö =/ Men vi 4 får härda ut och längta till våren och sommaren ;) På sommarhalvåret är då som jag mår som bäst och lever mitt liv fullt ut ;)

Sen till sommaren så är jag även blondin igen *ler* E kul med förändring men man saknar sitt gamla jag klart som blondin ;) Jag ser ut som 2 helt olika tjejer ;)





Ska försöka röja så gott jag kan här hemma nu ;) E dåligt med byråer, hyllor eller skåp att förvara saker i mm så d mesta får ligga i lådor tills vi fått in fler möbler här. Som tur är så e lähenheten stor så ett rum består av lådor mm och i resterande rum så är det ganska tomt förutom lite få saker som finns i rummen ;) Allt tar sin tid, förr eller senare så har vi ett fint hem ihopa iaf ;) Den största biten som e dyrast som vi fattas det är en stor hörnsoffa med divan med djupa sittdynor dvs breda stora sittplatser mm ;) Typ ngt sånt här ;)



ÄLSKAR stora soffor med divan, djupa sittdynor och massor med platser ;) Denna soffan är en drömsoffa iaf ;) Dock inte i vitt utan i svart såklart ;)

Drömmar måste man ha för att komma dit man vill va                              c",)


Kommentarer
Postat av: janina

jag beställde trädet på första bilden för ett tag sen och jag är jättenöjd! dessutom att jag bor i finland så fick jag snabb leverans och ett stiligt och omtyckt träd!:)

2010-12-02 @ 17:35:45
URL: http://drekis.blogg.se/fotografen
Postat av: MalinOpel

Oki ;) Bra att veta om folk e nöjda med det ja e intresserad av ;) Har haft några dåliga pelare som gått sönder bara man tittar på dem men nästa ska tamejfan va av bra kvalite ;) Tack för infon ;)

2010-12-02 @ 17:51:48
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0