Lugna veckan

Har inte hänt så mkt dessa dagarna mer än att ja träffat lite vänner bara ;) Har haft massa mys med kisarna med ;) Va bla hos syrran igår och Dino va kelsjuk som vanligt *hihi*



Han tror han e en liten hund och han e sjukt överkelig precis som mina 2 katter! Hehe ;) Så fprt ja e vid datorn så e mina katter på mig eller bredvid mig ;) Som igår tex då låg dem såhär vid mig ;)



Snart helg igen ;) Då får man se vart man ska denna helgen och va man hittar på ;) Väntar på spännande förslag så får vi se vart ja tar vägen ;) E så kul då ja e väldigt spontan och e kul att få en chans att komma hemifrån ett tag med ju då man jämt e typ hemmavid =P Synd man inte har pengar att ta sig runt med nu när man e arbetslös och har all tid i världen men inga pengar =( Men ja hittar jobb förr eller senare ;) E envis och ger aldrig upp ;)

Ska kanske börja göra reklam för att dammsuga mattor och madrasser på djupet med min Roboclean så man kan få in nån krona ;) Är en helt grym dammsugare som kostar 35 000 kr med 15 års  garanti med vattenfilter i ;) Mattpiskan tar ner till 15 cm djup i en madrass och suger upp skiten och mattorna blir rena och sköna att gå på ;)



C ya                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0