Har aldrig varit såhär lycklig någonsin!

Jag lever i himmelriket just nu med Min Per *ler* Han e så sjukt underbar på alla sätt och mysig! Älskar att mysa och det gör jag med för man känner en sån härlig närhet och man känner sig lyckligast i världen som har hittat en sån underbar man som Per ;)

Det är Per som får mig att gå upp på morgonen och må bra hela dagen och förhoppningsvis så är det vi två hela livet ;) Har aldrig känt såhär som ja känner när ja e med Per. Vi smälter liksom ihopa till en när vi är tillsammans och fungerar så bra ihopa på alla sätt och vis ;) Vi är sjukt lika på alla sätt men vi har ändå olikheter med klart =P

Är så skönt att vi e lika öppna om allt och kan prata om allt för annars så e män som dem är och säger inte för mkt nämligen. Känner mig så trygg, säker och älskad av Per när ja ligger i hans härliga famn och myser ;)

Kisarna mina får minst lika mkt mys av Per som av mig och han älskar dem verkligen det syns lång väg ;) Han har haft katter själv förr. Kisarna gillar Per riktigt mkt med och det är SÄLLAN dem tyr sig till en kille bara sådär som dem har gjort med Per för mina kisar e så sjukt mammiga och ska ligga på mig alltid även om huset e fullt med folk!



Zazzi e absolut den mest mammiga kisen jag har och här låg hon på mig innan idag ;)



Gjorde god husmanskost mat igår till oss ;) Blev potatis med hemmalagade biffar och brunsås till det ;) Blev riktigt gott!!! Blev en del mat så nu har Per med lite matlåda till jobb med och ja har med mat idag ;)



Träningen igår gick jättebra med syrran ;) Vi ska träna igen på torsdag ;) E riktigt kul det här med träning faktiskt måste jag motvilligt erkänna =P e skönt att hålla igång och få upp konditionen samt att gå ner ännu mera i vikt och äta mer rätt ;) Då ja ännu e arbetslös så kommer jag att laga mkt mat nu till mig och Per så vi kan äta sundare och få god hemlagad mat ;) sen ja blev singel från mitt x så har jag på min höjd gjort middag 10 ggr på 8 månader typ =P Har ätit hos vänner eller ute eller nån macka bara. Men nu e d kul att göra mat igen för nu e man 2 som ska äta och som uppskattar god hemmalagad mat ;)

Nomy rulez                                       c",)

Kommentarer
Postat av: guevacci

Chansa dagens blogg hos mig? Du förlorar ju ingenting ;P

2010-11-17 @ 19:26:24
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0