Flytt flytt flytt =P

Har i princip bara flyttat saker från Åstorp till Per nu i dagarna och haft fullt upp med att få någorlunda ordning här då ja tagit in en del saker här i vårt hem ;) E svårt att placera saker då han inte har byråer, hyllor eller vitrinskåp mm så allt finns i lådor än lite här och var och vi ska skaffa ett förråd så vi kan sätta undan sånt vi inte ska använda.

Jag har mer saker i Munka att hämta som vi behöver samt att där e lite saker vi säkert inte behöver men allt ska hit sen ska resten i förrådet och jag ska även sälja en del saker då ja har en hel del pynt, prydnader mm. Vi tar d vi vill ha i lägenheten sen sparar ja säkert ngt som vi inte vill ha upp nu sen säljer ja resten ;) Ska röja totalt bland alla mina saker mellan varven här ;)

Blir ingen mer träning där jag och Kajsa gick, e alldeles för dyrt då man inte har pengar så ja ska träna där Per tränar istället så småningom ;) Ska bli kul att träna ihop med ens kille ;) Aldrig tränat förr jue =P Har flyttat d mesta helt själv förutom en omgång då 2 av mina brödrar hjälpte mig med sängen bla ( Tobbe & Jeppe ) Dem e duktigt trötta på mig nu att ja flyttar så mkt men nu e d nock ;) Känns så rätt med Per *ler* Nästa flytt blir till ett hus isåfall ;)

Har självklart haft en massa kisemys med i dagarna här då dem e sjukt sociala och tillgivna ;)





Fick denna klöspelaren av min svägerska då dem inte har kvar katten längre. Mina kisar ÄLSKAR såna klösträd och jag ska köpa en sån jätte stor en dag som dem kan flänga runt i ;) På jobb fronten har det inte hänt ngt alls mer än att ja söker allt och frågar överallt mm. Jag gör det ja kan iaf och jag ger inte upp! E så trist utan jobb då ja verkligen verkligen vill jobba och tjäna pengar så ja kan skämma bort Per och slippa vända på varje krona jämt =(

Då va det fredag igen ;) Per och jag ska iväg imorn och handla lite till hemmet har han sagt annars ska vi bara ta d lugnt och försöka få ordning på hemmet här så gott d går ;) Så nu bor ja i Hbg med Min Per ;) Adress ändringen e med gjord nu ;)

Ska röja lite till nu och fixa här hemma ;)

Ha en nice helg i snön och kylan                     c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0