Fi fan va kallt d e nu!

E grymt kallt här nu om dagarna och nätterna =( Dem har sagt att det ska bli den kallaste och värsta vintern på 1000 år!!! Hoppas fan inte det! Hatar hatar vintern och kylan över allt annat! Per gillar inte vintern alls heller som tur är ;) Ja går bara ut om ja verkligen måste. Ligger i sängen än med kisarna och myser ;) Ska röja lite här hos Per ;) Ska ha in mina kläder i hans garderob mm ;) E mest här nu så e lika bra att ha en del kläder här mm ;)

Just nu önskar ja mig bara ett jobb sen e mitt liv på topp helt ;) Börjar bli riktigt kär i Per ;) Han e så himla underbar och varm ;) Hans personlighet får mig att drunkna i hans fina ögon ;) Vill bara ligga i hans famn alltid och känna mig trygg och älskad av en underbar man ;) Är riktigt glad över att ja träffat Per *ler* Önskar av hela mitt hjärta att vi är ämnade för varandra ;)

Kisarna ligger alltid med mig i sängen även här hos Per ;)



Dem tar lätt upp en hel säng =P Dem e så lätta för dem känner sig lätt hemma vart ja än tagit dem ;) Dem e så lättsamma mina älskade kisar och Per gillar dem riktigt mkt och myser med dem lika mkt som jag gör ;) Underbart att han gillar katterna för dem betyder så mkt för mig ;)

Ska träna för andra gången i mitt liv sen idag med syrran och basta efter det sen på föreläsning om kost med träning mm ;) Just nu har ja en maskin tvätt igång sen ska ja röja lite här ;)

Kärleken kom som ett bombnedslag till mig                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0