En skön helg med Per ;) Saw 3D och massa mys ;)

Såg SAW 3D igår jag och Per ;) Han bjöd mig på bion ;) Tack min söta Per ;) Den va riktigt bra! Alla Saw filmerna e så sjukt bra ;) ÄLSKAR DEM ;) Dock va inte 3D effekten så som ja hade förväntat mig men själva filmern va grym ;)

Har bara haft massa mys hela helgen annars och tagit d lugnt ;) Kisarna känner sig riktigt hemma här med hos Per ;) Per kelar mkt med mina kisar ;) D gillar jag och det gör mig varm i hjärtat då dem e mitt allt ;) Igår va d en vecka sen ja träffade Per första gången ;)

Mina underbara kisar ;) Fler bilder på mig & Per kommer i dagarna *ler*

Zazzi gumman ;)



Calibra ponken ;)



Söndag idag och vi ska bara ta d lugnt och äta tacos ;) Kanske bada badkar ;)

Simma lugnt                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0