Deprimerande snö =(

Usch usch usch =( Första snön har fallit idag här i Skåne land =( Dock lade det sig inte riktigt men det låg ett tag iaf. Visst e snö fint men bara när d ligger och e fritt från halka på vägarna samt att d inte är slask men här nere e d alltid slask vinter =P Dock va förra årets vinter ihärdig och tuff med snö som låg i över 3 månader och d kom bara mer och mer snö! Detta året har dem varnat för att det ska bli den värsta vintern på 1000 år!!! Fi fan! Jag hoppas verkligen INTE det! Tur man e arbetslös då så man slipper ta sig ut!

Går bara ut när ja verkligen måste gå ut på vinterhalvåret. Ligger helst inne i värmen och myser med Min Per och med mina 2 underbara kisar *ler*

Har tränat för tredje gången idag ;) Tränade själv idag då syrran inte mådde bra ( yeah right ) Hihi ;) Myglare där säkerligen =P D va HON som drog med mig på denna provträningen sen e d hon som myglar ;) Haha!

Lekte med min mobbe innan och lyckades fånga mig själv på bild =P Ovanligt va? =P



Nyduschad, nybastad och nytränad ;) SKÖNT! Nu fattas bara Per i min famn sen e min kväll gjord *ler*

Som ja säkert skrivit innan så har han en lgh på nästan 90 kvm och den är i princip tom =P Det lutar åt att jag flyttar in helt här hos Min Per ;) Vet att d e tidigt och att vi kanske går fort fram men det har aldrig känts mer rätt än va d gör nu mellan oss två och vi båda känner detsamma ;) Trivs riktigt bra i hans lgh ;) Hatar att bo i lgh men det får man göra tills man hittat jobb sen söker man hus ;) Planlösningen e bra i hans lgh ;)



Ska ta hit min sängstomme och madrasser i dagarna samt en del annat sen får man se vad vi behöver som jag äger mm ;) Han har väldigt tomt på det mesta som handdukar, köks saker, växter, pynt mm och jag har en del av dem sakerna så vi kan få ett hem med det vi behöver utan att handla en massa ;) Han ska inhandla en stor hörnsoffa med divan då han bara äger en mini liten soffa och jag äger ingen soffa alls =P

Vi tar en dag i taget så ser vi vart det för oss helt enkelt ;) ALLT känns så sjukt underbart med Per ;) 2 veckor blir det imorn mellan oss ;) Har ALDRIG trott på Love at first sight men detta e helt sjukt härligt underbart! Han gör mig hel som människa och får mig att må bra dygnet runt ;) NU vet jag vad äkta kärlek är sen ja träffade Per ;)
TACK  Per för att du finns i mitt liv och för att du inte gav upp om mig utan du insisterade på att vi skulle ses och att träffa dig var det bästa ja gjort i hela mitt liv ska du veta ;) Gillar dig kopiöst mkt Min underbar Per ;)  Puss på dig sweety ;)

Ta d isigt i helgen                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0