Skit väder =(

Hade riktigt varmt och fint i lördags men sen har d bara varit grått och trist väder =( Suck... Man undrar ju när sommaren ska komma! E så typiskt för ja e ledig nu i 2 dagar till, har varit ledig sen i lördags eftermiddag. Ja börjar jobba igen kl 13 på fredag sen jobbar ja hela lördag och hela söndag =P D lär säkert bli fint väder då bara precis för att ja ska jobba =P

Va på en dejt i helgen och d va trevligt men d va bara en engångs dejt då han inte va ngt för mig.Sen har ja känslor kvar för Jonas med. Ja vill inte ha ngt förhållande nu ändå, vill va singel tills ja vet vad ja vill och med vem! Pratar en del med Jonas nu igen. Va bara tjaffs innan så d slutade med att vi inte pratade alls men nu kan vi prata och vi ska ses en dag och prata ut mm. Den här kärleken e tuff!!!

I söndags va ja med min bästa killkompis Putte då hans familj fixat överraskning till honom då han fyllt 31 och varken han eller jag visste va som skulle ske =P Putte bjöd med mig för han ville ha med mig ;) D blev Kina restaurang sen bio så d blev en trevlig söndag ;) Tack Familjen Wickman ;) Fotot här e på mig och Putte ;)



Sen i lördags va ja hos mamma och pappa och umgicks med mina syskon och njöt av värmen ;) D va riktigt skönt väder i lördags med närmare 30 grader! Fick några bilder i lördags ;)



Sen igår tog ja d lugnt bara och skickade ännu mera fucking papper till alfa kassan! Som dem kluddar! Har inte fått ersättning från dem sen i november!!!! Fitt kassa! Nu ska alla papper va rätt så nu ska ja få d ja inte fått retroaktivt. Sen kommer skattepengarna snart med ;) Ska byta framruta på min bil då e tanken och betala lite skulder. Lever duktigt snålt då ja inte har så mkt pengar över varje månad =( Letar heltidsjobb hela hela tiden så nån dag lyckas ja nog hitta ngt jobb iaf! Blir inte så mkt pengar på 25 h i veckan inte =( Sen har ja nog inga stämpel dagar kvar snart heller =(

Nej nu ska ja dammsuga och duscha sen till Lina och mysa med lilla Lova ;)

Och regnet d bara öser ner.....................  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0